- Acasa
- Firmele pe harta
- Categorii de la A la Z
- Despre noi
- Servicii marketing
- Utile
- Tipo Blog
- Comunicate de presa
- Contact
- Distributie pliante la cutiile postale
Încă de la deschiderea primei librării la sfârşitul anului 2000, Cărtureşti şi-a propus să schimbe trendul pe piaţa de carte aflat în declin la acea dată, să promoveze calitatea şi valoarea punând nevoile clienţilor pe primul plan.
Modul de abordare al pieţei a fost mereu unul indirect şi neagresiv, folosind strategii inovative şi forme ludice de promovare. Principala realizare este aceea că a reusit să impună un nou mod de a comercializa cărţile. O vizită în oricare dintre librăriile Cărtureşti devine o experienţă în sine.
Pe lângă o selectie foarte bogată de cărţi, muzică şi filme de artă, cumpărătorii ascultă muzică bună, beau un cei aromat sau pot vedea expuse lucrări ale unor artişti cunoscuţi şi apreciaţi, în spaţii al căror design îl semnează arhitecţi apreciaţi şi inovatori. Şi dacă se vorbeşte atât de mult despre librăriile Cărtureşti atunci asta se întâmplă pentru că aici găseşti întotdeauna mai mult decât cărţi.
După numai trei ani, Cărtureşti şi-a deschis o nouă librărie în Bucureşti într-o frumoasă casă de secol 19 cu o suprafaţă de 500mp, fiind cea mai mare investiţie de capital făcută într-o librărie din România. La începutul anului 2006, Cărtureşti îşi deschide librării în alte două oraşe importante, Timişoara şi Iaşi.
Urmează apoi Cluj, Constanţa şi Suceava. În august 2008 este inaugurată librăria din cadrul Muzeului Ţăranului Român din Bucureşti iar începând cu luna noiembrie Cărtureşti ajunge şi în Constanţa şi Suceva. Suprafaţa librăriei din Iaşi se dublează şi ajunge la 600mp fiind redeschisă publicului la începutul lunii decembrie 2008. În prezent, librăria din Str. Arthur Verona este cea mai mare librărie din Bucureşti, extinsă prin achiziţionarea unei case de patrimoniu pe terenul căreia aţi fi putut vedea astăzi un bloc de 11 etaje.