[wd_asp elements='search' ratio='100%' id=1]
look these up www.pornance.net straight amateur black dude sucking cock. www.fuck-videos.net www.zettaporn.com do your chores or suck my dick.

Istoria Imprimeriei Nationale A Romaniei

 

Istoric pe scurt – IMPRIMERIA NATIONALA a Romaniei

 

1839 • a fost infiintata Imprimeria Statului in timpul domniei lui Alexandru D. Ghica.

Imprimeria Statului detinea tipografia si editura 1860 •

Tipografia Mitropoliei s-a unit cu Imprimeria Statului.

Pana in anul 1867 a functionat sub denumirea de Tipografia Statului 1866-1868 • aflata sub tutela Ministerului de Interne, Imprimeria Statului a fost condusa de Petre Ispirescu 20 iunie 1913 •

Imprimeria Statului si Monitorul Oficial apar impreuna sub denumirea de Editura Monitorul Oficial si Imprimeriile Statului in componenta carora intrau si Imprimeria Nationala, Imprimeria Centrala si Imprimeria din Chisinau (dupa Unire)

 
1927 • Legea pentru organizarea “Directiunii Generale a Monitorului Oficial” si Imprimeriilor Statului consfinteste faptul ca activitatea acestora nu este administrativa, ci, în special, industriala si comerciala.

Imprimeria statului tiparea deja carti, lucrari academice, discursurile din parlament, statistici, buletine de vot, timbre etc.


  1992 • se infiinteaza Regia Autonoma “Imprimeria Nationala””; prima activitate a fost tiparirea bilanturilor contabile pentru agentii economici

1993 • Imprimeria Nationala incepe sa produca formularele tipizate utilizate de Ministerul Finantelor (declaratii de profit, de contributii sociale, ulterior de TVA, chitante pentru incasarea impozitelor si taxelor, etc.)

1995 • se implementeaza primul sistem de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice, iar Imprimeria Nationala devine producator exclusiv al hartiilor de valoare de natura timbrelor, banderolelor sau etichetelor utilizate la marcarea produselor supuse accizelor

1997 • Imprimeria Nationala preia gestionarea sistemului unitar de inseriere si numerotare a formularelor tipizate cu regim special privind activitatea financiara si contabila (facturi, chitante, avize de insotire) si executarea in regim centralizat a acestor formulare

2000 • Regia Autonoma “Imprimeria Nationala” devine Compania Nationala “Imprimeria Nationala” – S.A.

2002 • marcajele pentru produsele accizate (banderole si timbre) sunt inlocuite cu unele securizate; sunt securizate formularele tipizate cu regim special privind activitatea financiara si contabila; efectele sunt remarcabile; exemplificam realizarile privind utilizarea biletelor si a abonamentelor de spectacole; in perioada 1998 – 2001, sub supravegherea Companiei Nationale „Imprimeria Nationala” – S.A. s-au realizat nu mai putin de 200.000 de bilete si abonamentele de spectacole; ca urmare a ofensivei Companiei Nationale „Imprimeria Nationala” – S.A., in perioada 2003 – 2007 s-au tiparit in fiecare an peste 15 milioane bilete si abonamente de spectacole; daca inmultim un bilet cu suma de 2 euro, rezulta o suma de 30 milioane de euro, venituri care au fost introduse de organizatorii de spectacole in masa veniturilor impozabile; de asemenea, si impozitul pe spectacol incasat de administratia locala a crescut

2003 • Imprimeria Nationala asigura gestionarea sistemul unitar de inseriere si numerotare a formularelor pe suport electronic

2004 • se trece la personalizarea formularelor tipizate cu regim special privind activitatea financiara si contabila (facturi, chitante, avize de insotire, monetare, etc), ca un pas spre producerea acestora direct de catre agentii economici; sistemul se descentralizeaza, productia fiind preluata de unitati tipografice abilitate sub supravegherea Imprimeriei Nationale, care preia un rol de supraveghetor si reglementator; tipografiile abilitate si-au conectat sistemele de facturare la sistemul informatic al Imprimeriei Nationale si raportau zilnic, electronic, toate vanzarile, acestea fiind consultate pe o pagina web de toate organele abilitate de control ale statului; in acest mod, se putea afla in timp real cine a cumparat formulare, ce serii au acestea si ce date de identitate au cumparatorii; acest sistem informatic a permis in anul 2006 A.N.A.F. sa desfasoare o actiune sustinuta impotriva firmelor-fantoma (firme inregistrate cu acte in regula, dar care nu platesc contributii si nu depun raportari contabile), respectiv cele care achizitionau in mod legal formulare si le revindeau; in anul 2006 au fost „oprite” de la achizitia de formulare aproximativ 300.000 de firme, asa numitii „inactivi fiscali”

2005 • s-au creat banderole distincte pe categoriile de bauturi alcoolice, creandu-se posibilitatea controlului bauturilor din tuica si rachiuri naturale; s-a inscriptionat pe banderole litrajul in mililitri precum si concentratia de alcool in grade „dal”; aceasta masura a presupus trecerea la tehnologia de tipar digital, ceea ce a insemnat un efort de productie si de gestiune deosebit

2006 • se realizeaza inserierea marcajelor, astfel incat fiecare banderola si timbru poate fi identificata in mod unic; de exemplu, in loc de 6 tipuri de banderole, cate se produceau pana in acel moment, se trece la productia a mii de tipuri de banderole

2007 • Laboratorul de Expertiza si Cercetare al Imprimeriei Nationale este autorizat, fiind singurul acreditat international din Romania pentru analize in domeniul hartiei si cernelurilor, acreditarea fiind acordata de unul din cele mai prestigioase organisme din lume, respectiv DAP (DEUTSCHES AKKREDITIERUNGSSYSTEM PRUFWESEN GmbH) din Germania; analizele laboratorului sunt recunoscute de autoritatile publice din Uniunea Europeana, Brazilia, China, S.U.A., Canada, Japonia sau Australia

2008 • Compania Nationala “Imprimeria Nationala” – S.A. produce primul pasaport electronic romanesc la data de 31.12.2008, la mai putin de 6 luni dupa ce a primit prin lege executarea acestui produs, determind stoparea actiunii de infringement a Comisiei Europene; Romania risca anularea finantarii Schengen Facility, de peste 500 milioane euro

2009 • Imprimeria Nationala produce permise de sedere pentru cetatenii straini si colantele uniforme de viza Schengen (prima tara din Europa care introduce noul tip de colant); se implementeaza la nivel national si international (misiunile diplomatice si oficiile consulare romanesti din strainatate – 192 de statii de preluare date) sistemul de emitere a pasapoartelor electronice

2010 • se emit primele permise de mic trafic privind regimul micului trafic de frontiera, ca urmare a tratatului semnat de Romania cu Republica Moldova; Imprimeria Nationala primeste sarcina de a executa lucrarea la sfarsitul lunii ianuarie 2010, iar la sfarsitul lunii martie 2010 primele premise sunt predate cetatenilor moldoveni

2011 • Compania Nationala “Imprimeria Nationala” – S.A. a fost certificata de Intergraf pentru Sistemul de Management de Securitate al tiparului de securitate. Certificarea este de “Înalta Securitate” si este obtinuta de foarte putine imprimerii nationale sau mari firme din domeniu si certifica ca C.N. “Imprimeria Nationala” – S.A. îndeplineste cerintele CWA 14641:2009 pentru “Sistemul de Management de Securitate pentru Tipar de Securitate” în domeniul proiectarii, dezvoltarii si productiei de pasapoarte electronice, documente de calatorie electronice, autocolante de viza si permise de trafic de frontiera, timbre pentru produsele accizabile, bilete pentru spectacole si evenimente sportive si alte documente de securitate pentru organizatii guvernamentale si comerciale. Certificarea Integraph include Compania Nationala “Imprimeria Nationala” – S.A. într-un club foarte select si este o recunoastere a capabilitatii deosebite a companiei

2012 • Compania Nationala “Imprimeria Nationala” – S.A. a finalizat procedura de implementare a managementului privat, potrivit Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

2013 • se tiparesc primele carduri nationale pentru asigurari sociale de sanatate; cardurile au elemente de securitate adecvate, mediu de stocare electronica si sunt conforme standardelor europene si internationale; responsabilitatea implementarii sistemului informatic al cardului de sanatate revine CNAS (Casa Nationala de Asigurari de Sanatate)

2014 • Compania Nationala “Imprimeria Nationala” – S.A. tipareste cardurile de sanatate solicitate de CNAS, respectiv aproape 15 milioane de carduri intr-un timp extrem de scurt, dovedind capabilitati deosebite de productie, la cele mai inalte standarde de calitate si securitate.

2015 • se obtine certificarea pentru Sistemul de Management de Securitate al tiparului de securitate, certificare acordata de catre organismul internernational Intergraf, conform standardului ISO 14298; certificarea este obtinuta în domeniul dezvoltarii si productiei de pasapoarte electronice, documente de calatorie electronice, autocolante de viza si permise de trafic de frontiera, timbre pentru produsele accizabile, bilete pentru spectacole si evenimente sportive si alte documente de securitate pentru organizatii guvernamentale si comerciale.

Sursa: www.imprimeria-nationala.ro

Back to Top