[wd_asp elements='search' ratio='100%' id=1]
processing

Atu Advertising

Adaptam. Gandim creativ. Stim ca obiectivele diferite necesita strategii diferite. De aceea utilizam mijloace si tactici de comunicare potrivite pentru a transmite mesajul tau, pentru a convinge.

Profile Description

  • Se înfiinţează în 2001. Primul proiect al agenţiei a fost “Lansarea Pieţei Noi” din zona Lipovei.
  • 2002: apar în portofoliu primele produse proprii: Ghidul Facultăţilor, Şapte Seri, Târgul Facultăţilor; programul de divertisment “3F- Coca-Cola- Cum îţi place”, Christmas Party Linde Gas Timișoara (2002-2005).
  • 2003: editează prima ediţie a publicaţiei „Ghidul Medicilor în Timişoara”, proiect propriu.
  • 2004: lansează primul număr al revistei „Casa şi Biroul”, proiect propriu.
  • 2005: organizează lansarea Holcim România – amplasamentul Timişoara.
  • 2006: intră în portofoliu proiectele 24-Fun, Radio Guerrilla, Expo Casa şi Biroul, Student Fun; organizează lansarea fabricii Siemens VDO Timişoara.
  • 2007: organizează inaugurarea sediului Forte Business Services, lansarea Sandvik Coromant Timişoara; obţine locul I la secţiunea Publicitate, întreprinderi mici şi mijlocii.
  • 2008: editează prima ediţie a hărţii gratuite Minimap; organizează Noaptea Devoratorilor de Publicitate, Târgul Grădiniţelor, “Un tramvai numit Crăciun” – proiect Siemens, eveniment “1.000.000 ACU – Continental Automotive România”.
  • 2009: organizează Brands in Child Care, Brands in Education, lansare companie Scholz Recycling Timişoara, “Tramvaiul de Paşti” – proiect Siemens.
  • 2010: organizează Salonul de Vacanţe (în colaborare cu ANAT), “Literatură şi vin”- primul festival de literatură din vestul ţării, Ziua Marinei la Timişoara (în colaborare cu D’Arc).
  • 2012: intră în portofoliu www.getlokal.com
  • 2013: intră în portofoliu Radio Impuls; organizează Școala de Advertising.
  • 2014: intră în portofoliu 24Home; organizează Târgul de Turism Vacanța, în colaborare cu ANAT.
  • Atu Interships – se implică în proiecte educaționale și de formare profesională în colaborare cu: Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor (Studentmarketing Club: From Student Marketing to Business Marketing, Marketing Plans, Praxis, Practeam), AIESEC (Marketing School) și Facultatea de Științe Politice, Filosofie și Științe ale Comunicării – specializarea Jurnalism.

Evalueaza si tu

Lasa un comentariu

Back to Top