Cauta
Filtreaza rezultate
Firme
Numai rezultate exacte
Cauta in titlu
Cauta in continut
Cauta in comentarii
Cauta in de

APRA – Asociatia Producatorilor de Ambalaje din Romania

APRA are ca misiune principala reprezentarea si promovarea, in plan intern si international, a intereselor producatorilor romani de ambalaje si ale celor din industriile inrudite cu acestia.

Descriere profil

APRA are ca misiune principală reprezentarea și promovarea, în plan intern și internațional, a intereselor producătorilor de ambalaje din carton compact din România și pe cele ale companiilor din industriile conexe.

Asociația Producătorilor de Ambalaje din România (A.P.R.A.) este o organizație profesională înființată în anul 2009, care are ca misiune principală reprezentarea și promovarea, în plan intern și internațional, a intereselor producătorilor de cutii pliante din România și pe cele ale companiilor din industriile conexe. Din anul 2010, asociația este afiliată la Asociația Fabricanților Europeni de Cutii Pliante (E.C.M.A.).

Președinte: Bogdan Tache, Mayr-Melnhof Packaging România
Secretar executiv: Titi Amzăr, Rhythm & Brands Int’l
Cenzor: Mihai Cobianu, Printman

Membrii asociației:

• ABC Impex (Odorheiul Secuiesc)
• Display Total Grup (București)
• Etirom Special (București)
• Euro Top Grafix (București)
• Euroexpo Fairs (București)
• Mayr Melnhof Packaging România (Ploiești)
• PB Alliances (București)
• Polirom (Iași)
• Printco (Iași)
• Printman (București)
• Rhythm & Brands International (București)
• Sun Chemical Publication România (București)
• Transilvania Pack & Print (Sibiu)

A.P.R.A. are următoarele obiective:

  1. Să contribuie la consolidarea sistemului economiei de piață în domeniul în care activează membrii săi;
  2. Să promoveze și să apere interesele legitime ale membrilor;
  3. Să consolideze piața internă de ambalaje din carton compact;
  4. Să identifice în permanență noi resurse economice și posibilitați de valorificare optimă a acestora;
  5. Să realizeze și să pună în aplicare strategii durabile de dezvoltare economică;
  6. Să protejeze membrii săi împotriva concurenței neloiale;
  7. Să armonizeze și să promoveze interesele membrilor săi;
  8. Să sprijine consolidarea relațiilor între membrii, să acționeze pentru cunoașterea obiectivelor viitoare ale acestora în vederea dezvoltării de proiecte și investiții comune;
  9. Să elaboreze și să promoveze politici, programe și strategii de dezvoltare ale piețelor în care activează membrii săi;
  10. Să dezvolte relații cu asociații similare din țară și din străinătate, precum și între membrii săi și cei ai unor organizații similare;
  11. Să reprezinte și să apere cu competență interesele membrilor săi în relația cu instituțiile centrale sau locale ale statului;
  12. Să elaboreze, în colaborare cu instituții din domeniu, programe și politici de pregătire și perfecționare profesională, inclusiv pentru industriile colaterale;
  13. Să ofere informații și asistență de specialitate membrilor;
  14. Să elaboreze forme și politici de pregătire profesională a personalului din industria producătoare de ambalaje.

Evalueaza si tu

Lasa un comentariu

Back to Top