Cauta
Filtreaza rezultate
Firme
Numai rezultate exacte
Cauta in titlu
Cauta in continut
Cauta in comentarii
Cauta in de

APRA – Asociatia Producatorilor de Ambalaje din Romania

APRA are ca misiune principala reprezentarea si promovarea, in plan intern si international, a intereselor producatorilor romani de ambalaje si ale celor din industriile inrudite cu acestia.

Descriere profil

Asociația Producătorilor de Ambalaje din România (A.P.R.A.) este o organizație profesională înființată în anul 2009, care are ca misiune principală reprezentarea și promovarea, în plan intern și internațional, a intereselor producâtorilor de ambalaje din România și pe cele ale companiilor din industriile conexe.

Președinte: Bogdan Tache, Mayr-Melnhof Packaging România
Secretar executiv: Titi Amzăr, Rhythm & Brands Int’l
Cenzor: Octav Preoteasa, OP Consulting

Membrii asociației:

• ABC Impex (Odorheiul Secuiesc)
• Display Grup (București)
• Etirom Special (București)
• Euro Top Grafix (București)
• Euroexpo Fairs (București)
• Mayr Melnhof Packaging România (Ploiești)
• Paper & Board Alliances (București)
• Polirom (Iași)
• Printco (Iași)
• Printman (București)
• OP Consulting (București)
• Rhythm & Brands International (București)
• Sun Chemical Publication România (București)
• Total Media & Print (București)
• Transilvania Pack & Print (Sibiu)
• Wilkins Packaging – Est Europa (Domnești)

A.P.R.A. are următoarele obiective:

1. Să contribuie la consolidarea sistemului economiei de piață în domeniul în care activează membrii săi;

2. Să promoveze și să apere interesele legitime ale membrilor;

3. Să consolideze piața internă de ambalaje;

4. Să identifice în permanență noi resurse economice și posibilitați de valorificare optimă a acestora;

5. Să realizeze și să pună în aplicare strategii durabile de dezvoltare economică;

6. Să protejeze membrii săi împotriva concurenței neloiale;

7. Să armonizeze și să promoveze interesele membrilor săi;

8. Să sprijine consolidarea relațiilor între membrii, să acționeze pentru cunoașterea obiectivelor viitoare ale acestora în vederea dezvoltării de proiecte și investiții comune;

9. Să elaboreze și să promoveze politici, programe și strategii de dezvoltare ale piețelor în care activează membrii săi;

10. Să dezvolte relații cu asociații similare din țară și din străinătate, precum și între membrii săi și cei ai unor organizații similare;

11. Să reprezinte și să apere cu competență interesele membrilor săi în relația cu instituțiile centrale sau locale ale statului;

12. Să elaboreze, în colaborare cu instituții din domeniu, programe și politici de pregătire și perfecționare profesională, inclusiv pentru industriile colaterale;

13. Să ofere informații și asistență de specialitate membrilor;

14. Să elaboreze forme și politici de pregătire profesională a personalului din industria producătoare de ambalaje.

Evalueaza si tu

Lasa un comentariu

Back to Top