- Acasa
- Firmele pe harta
- Categorii de la A la Z
- Despre noi
- Servicii marketing
- Utile
- Tipo Blog
- Comunicate de presa
- Contact
- Distributie pliante la cutiile postale
Două particularități unice sunt sublinierea diferențelor între piețele BM și FMCG: piața B2C este în continuă schimbare, cum nevoile în domeniul construcțiilor pentru un client fidel nu sunt foarte des activate și specialiștii B2B joacă un rol de filtrare important în comunicare. Pentru a evita inducerea în eroare, comunicăm în mod rațional, dându-i indicii clientului pentru a descoperi emoția de a utiliza produsul.
Noi nu vânăm clienții, ci îi ghidăm să exploreze, să accepte și să beneficieze de produs.
Indiferent de tonul de comunicare, zooming in /out crează o hartă obiectivă a produselor / serviciilor. Temele de comunicare pe mai multe paliere vor dezvălui atât detalii, cât și caracteristici generale, permițându-i clientului să înțeleagă valoarea reală a produsului. Evităm campaniile de comunicare directă a prețului pentru că acestea duc într-o înfundătură.
Corectitudinea publicitară se va reflecta în satisfacția clientului final, deoarece materialul / serviciul pe care îl va achiziționa va întruni exigențele pe termen lung.