[wd_asp elements='search' ratio='100%' id=1]
look these up www.pornance.net straight amateur black dude sucking cock. www.fuck-videos.net www.zettaporn.com do your chores or suck my dick.

Traiasca flyerul!

tipografie, blog, articole

Bravo Pizza Hut!

Mi-au adus reclama la usa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iata o campanie de promovare traditionala.

Campania Pizza Hut Delivery cu pliante, este ca si o replica la nebunia cu regulamentul GDPR .

Eu cred ca tipografiile trebuie sa profite din plin de incurcaturile si restrictiile care sunt deocamdata in alinierea totala a firmelor la regulamentul GDPR, despre care am scris in articolul precedent.

Eu cred ca in urmatoarele 4-6 luni trebuie marketat intensiv, mai ales catre pizzeriile care nu prea mai tiparesc flyere de cand au pagina pe Facebook.

Campaniile vor creste iar noi marketerii, voi tipografii, avem puterea de a influenta modul de comportament al clientilor.

Poate ca flyerul/pliantul nu reprezinta o mare afacere pentru multe tipografii, dar sa nu uitam ca pentru altele inseamna supravietuirea.

Ce spuneti de faptul ca o tipografie din Cluj a tiparit recent 600.000 de pliante A3 desfasurat – A4 finit. Nu e rau. E chiar foarte bine. 

Cunoastem cu totii cazuri in care o firma a inceput cu comenzi mici de pliante si apoi au crescut semnificativ.

Chiar la Cluj stiu pe cineva care a inceput cu 1000 de pliante A4-triptice lunar, iar acum ei tiparesc intre 7 si 10.000 pliante lunar, de 10 ori pe an.

Stiu ca este tentant pentru echipa voastra de marketing si vanzari sa vaneze clienti mari, dar majoritatea tipografiilor care au refuzat comenzile mici, in timp au pierdut semnificativ. Facem exceptie in acest context, la tipografiile orientate pe cantitati industriale si care nu au digital.

Exista o tendinta clara de revigorare pe segmentul acesta de flyere/pliante publicitare. Ati observat asta? Chiar si tirajele mici repetitive contribuie in mod tot mai interesant la cresterea volumelor per total.

O pizzerie sau firma de catering, nu are nevoie decat de o tipografie care lucreaza bine si agenti care stiu sa intre in blocuri sa agate de clante pliantele/flyerele cu hanger.

Daca sunteti o tipografie si aveti un coleg care este om de vanzari sau marketing, puneti-l sa adune date din oras, judet, poate si din cateva judete limitrofe, de la pizzerii si firme de catering, sau de delivery in general, active.

Faceti un pret bun…cel mai bun pe care il puteti face pe cateva categorii de produse si formate din gama de flyere/pliante pentru distributie. Din ceea ce observ in ultimul timp, materialele care au hanger, si se pot agata, sunt mai vizibile si au impact un pic mai mare decat simplele pliante/flyere care se distribuie in targuri, expozitii, cutii postale sau pe strada. Ce inseamna asta? Inseamna sa aveti un produs SPECIAL al tipografiei voastre.

Colegul va trebui sa pregateasca o campanie. Apoi sa marketeze intensiv.

Asta inseamna sa sune, sa scrie, sa viziteze, sa le ceara permisiunea de comunicare. E un pic dificil la inceput, iar daca o face inteligent, merita tot efortul.

Este important sa contacteze in primul rand, clientii vechi, pentru care ati tiparit candva pliante/flyere si de care nu mai stiti nimic.

Daca nu va descurcati cu toate acestea, imi puteti face legatura cu colegul din firma DVS si il pot ajuta cu cateva sfaturi utile.

Sunt sigur ca pentru un proiect de promovare vom gasi solutia care va avantajeaza.

Ideea nu este sa existe o concurenta intre online si offline, ci mai degraba un tandem, un sprijin reciproc, in care fiecare zona stimuleaza vanzarile patrunzand acolo unde celalalt nu poate ajunge.

Poate ar trebui sa facem un studiu serios in acest sens. Putem sa folosim datele in mod inteligent pentru a  dezvolta afacerile din domeniul tipografic si pentru a ne largi viziunea pentru viitor.

Cu acest gand am lasat acest articol deoparte si am plecat la Pizza Hut in Mall la Polus Center, actual Vivo, la noi in Cluj. Am vorbit cu managerul de acolo.  I-am aratat poza din telefon cu pliantul/meniu, de mai sus.

Mi-a spus ca nu ei au facut promovarea ci departamentul de Delivery al Pizza Hut. Dar totusi, si asa, mai multi clienti le-au spus despre pliantul gasit in clanta usii, si s-au decis sa iasa la terasa, nu sa comande de acasa. Este interesant faptul ca acest pliant a indreptat clientul in doua directii.

Dupa ce mi-a raspuns la cateva intrebari, am mers la Delivery, in centru. Mi-au spus ca au rezultate foarte bune in urma campaniei cu pliante si se asteapta si mai mult pe weekend. Pe langa impactul imediat ei urmaresc sa obisnuiasca clientii cu acest serviciu de Delivery.

Am aflat mai multe lucruri care ma ajuta sa inteleg cum gandesc ei. Sper sa ajung cat mai curand sa vorbesc cu cei care au conceput intreaga campanie si sa aflu de la ei ce anume ma intereseaza mai mult. Mi-am propus sa incep sa studiez aceste lucruri mai atent, deoarece cred este important pentru noi cei care lucram in industrie, sa incepem sa intelegem mai mult modul de lucru si al marilor companii, comportamentul lor, sa adunam date cat mai precise despre tendintele din domeniu. Putem chiar sa le sugeram ce sa faca.

Cateva idei bune puse in practica pot aduce tipografiilor beneficii uriase pe termen lung.

Este important sa stim ce anume se intampla in piata si mai ales sa studiem tot mai mult cum anume putem influenta si stimula cresterea afacerilor in industria poligrafica. 

Dar pana atunci, traiasca flyerul!

Si sa nu uitam sa comandam o pizza. 🍻

Business Consultant & Leadership Strategist

Senior Project Manager la www.tipoghid.ro

  • Aveti de spus o poveste tipografica frumoasa sau interesanta?
  • Aveti nevoie de consultanta pentru dezvoltarea afacerii dvs?
  • Doriti sa va promovati eficient tipografia sau atelierul de productie publicitara?

Imi puteți scrie la email: info@tipoghid.ro


Lasa un comentariu

Back to Top