Cauta
Filtreaza rezultate
Firme
Numai rezultate exacte
Cauta in titlu
Cauta in continut
Cauta in comentarii
Cauta in de

GDPR – prelucrarea datelor cu caracter personal

GDPR – prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă anunțăm că din data de 25 mai 2018 Termenii si conditiile Tipo Ghid Media se actualizeaza cu informatii referitoare la prelucrarea datelor personale  conform cu  REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI EUROPEI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Noi, Tipo Ghid Media Company srl am luat cunoștință de noul REGULAMENT al Parlamentului European și al Consiliului Europei și informăm clienții și partenerii următoarele:  

Datele cu caracter personal se considera acele informati care duc la identificarea unei persoane si anume: CNP, numele, prenumele, adresa de domiciliu, numar de telefon personal adresa de email, ocupatie, venit, date biometrice, varsta, sex, etnie, rasa, orientare religioasa sau sexuala, stare de sanatate;

  • Compania noastra nu stocheaza, nu detine, nu prelucreaza, pentru a vinde si manipula in orice fel datele DVS cu caracter personal asa cum sunt mentionate mai sus, respectiv in Regulamentul European.
  • Dar totusi, desi prelucrarea sau vanzarea de date cu caracter personal nu face parte din obiectul muncii noastre, in activitatile noastre se intampla sa schimbam date cu caracter personal pentru desfasurarea contractului, ceea ce reprezinta atat un interes legitim cat si un temei absolut legal.
  • Daca vor apare exceptii vom anunta si vom cere permisiunea de fiecare data atunci cand vom intentiona sa folosim aceste date in alt scop si durata de timp in care le pastram.
  • In anumite situatii (curierat – evenimente – deplasari grup afaceri – rezervari hotel – seminarii – conferinte – etc.) vom fi nevoiti sa prelucram anumite date cu caracter personal despre DVS, angajatii, partenerii si clientii companiei pe care o reprezentati.
  • Va rugam ca la momentul comenzi catre noi, sa va indepliniti rolul de operator [definit clar de regulamentul GDPR] si sa ne definiti solicitarea DVS de prelucrare, specificand durata de pastrare a datelor cu caracter personal, gradul de securizare, altele. Ne vom conforma cerintelor DVS exprese fara nici o alta intrebare.
  • La randul nostru vom proceda la fel cu datele DVS catre terti, in situatia in care subcontractam un furnizor, asa cum am mentionat (curierat-evenimente-deplasari-rezervari hotel, etc.) care va prelucra datele DVS cu caracter personal pe care le vor prelua de la noi, ii vom solicita in mod expres respectivul furnizor sa isi asume aceleasi obligatii catre noi pentru datele DVS.
  • Pentru protectia datelor cu caracter personal ale clientilor si partenerilor nostri noi aplicam proceduri clare de minimizare a datelor colectate

Va informam ca folosim datele companiei DVS la urmatoarele:

Folosim datele pentru unicul scop de a informa companiile din industria poligrafica, serviciile conexe, institutii si pe cei care cauta si folosesc produsele si serviciile DVS.

Iată tipurile de date ale DVS pe care le colectăm și modul cum le folosim ulterior:

– Adrese de email pentru a trimite emailuri de informare cu privire la produsele, serviciile și evenimentele noastre și ale partenerilor noștri.

– Numărul de telefon pentru a putea fi contactat rapid, în cazul în care alte companii doresc să apeleze la serviciile sau produsele companiei DVS.

– Numele companiei pentru a ne adresa direct domeniului/categoriei de activitate pe care o prestați.

– Datele de facturare ale clienților nu sunt publicate în portalul nostru (CUI, nr CI, CNP, Numărul de Înregistrare la Registrul Comerțului, Adresa Sediului Firmei, Contul Bancar, Numele Băncii, Numele Reprezentantului Legal, Funcția Reprezentantului Legal) si noi le folosim numai pentru a încheia contracte si facturare servicii si produse.

Aveți dreptul deplin de a ne solicita să ștergem din bazele noastre orice date care se încadrează în noul Regulament și nu sunt publice, adică nu sunt publicate de catre Camerele de Comert si ANAF.

Aveți dreptul deplin de a ne solicita să vă ștergem din comunicările prin email.

Aceste date din articol sunt expuse online in mod public la rubrica Termeni si Conditii.

Termeni si conditii & GDPR


2 Comentarii

Lasa un comentariu

Back to Top