Cauta
Filtreaza rezultate
Articole
Pagini
Firme
Numai rezultate exacte
Cauta in titlu
Cauta in continut
Cauta in comentarii
Cauta in de

Strategii de marketing pentru tipografii

tipografie, blog, articole

Am mai spus că internetul a obligat marketerii sa invete lucruri noi, sa se adapteze si sa isi foloseasca abilitatile intr-un nou spatiu. In cel online. Toți au trecut de la promovarea clientilor in ziare si reviste tiparite, la publicatii si platforme online.

Altii au invatat si au creat noi parghii si posibilitati prin care sa ajute firmele din portofoliul lor sa vanda mai mult si sa isi consolideze brandul si prezenta in online.

In timp ce unele tipografii au invatat sa raspunda provocarilor aparute ca urmare a dezvoltarii internetului, multe dintre acestea abia reusesc sa inteleaga importanta alinierii afacerii lor acestei tendinte. Totusi, daca urmaresti zona online si intelegi ce se intampla poti observa ca tot mai multe firme stiu deja sa foloseasca acest avantaj in beneficiul propriu. Au urcat in trenul acesta. Au prins expresul online, ca sa folosesc o metafora. Ei folosesc aceste instrumente pentru a-si anunta prezenta si existenta, pentru a ajuta la cresterea vanzarilor, marketarea ofertelor, atuu-rilor tehnice cat si doar pentru mentinerea imaginii publice in online.

Promovarea online nu inseamna sa ai un website si sa astepti sa ploua si sa ninga cu comenzi si sa te laude clientii. Nici vorba. Este vorba despre o strategie. Pentru cititorii blogului am facut o macheta cu strategia pe care tot mai multi clienti ai mei o folosesc.

Am tinut mai multe cursuri si am reusit sa implementez ulterior o strategie simpla pe care am urmarit-o indeaproape, iar echipele care si-au luat in serios responsabilitatile, au adus cresteri semnificative la vanzari si dezvoltarea afacerii.

Motivatie si alegere

Desigur ca este nevoie ca echipa sa fie pregatita pentru a da randament in acest proiect de marketing. Este nevoie de coordonare si de focusare. Din cate am vazut eu la tipografii exista parca o nevoie mai mare de motivatie intrinseca , interioara, decat cea extrinseca, adica materiala, exterioara. Pur si simplu oamenilor le trebuie un suflu fresh, proaspat de energie si de pasiune. In cursurile mele nu am incercat sa transmit aceste lucruri in mod special insa ele au aparut din insusi entuziasmul meu pentru acest domeniu. Pentru ca iubesc ce fac pot sa fiu pasionat de asta si daca ma trezesti la 2 noaptea si sa ma intrebi ce ai de facut intr-o situatie sau alta. Spun asta pentru ca daca am rezolvat problema alegerii a ceea ce fac, am rezolvat totul. Tot la fel asta se poate aplica la orice angajat sau manager. Constientizarea puterii de a alege din nou si din nou.

Exista aceasta nevoie periodica de a alege sa ne amintim ca in realitate suntem mai fericiti decat credem ca suntem. In ciuda rutinarii, totusi putem sa alegem de a deveni din nou interesati de lucruri frumoase din jurul nostru, pe care nu le observam. Ne reactivam astfel capacitatea de a iubi si aprecia viata, munca, oamenii. Si daca asta se intampla, ne mentinem fericirea la cote inalte.

Business Consultant & Leadership Strategist

Senior Project Manager la www.tipoghid.ro

  • Aveti de spus o frumoasa poveste tipografica?
  • Doriti consultanta pentru dezvoltarea afacerii dvs?
  • Doriti sa va promovati eficient produsele si serviciile poligrafice?

Imi puteți scrie la email: info@tipoghid.ro


Lasa un comentariu

Back to Top