[wd_asp elements='search' ratio='100%' id=1]
look these up www.pornance.net straight amateur black dude sucking cock. www.fuck-videos.net www.zettaporn.com do your chores or suck my dick.

Marketing online in industria poligrafica

Marketing online in industria poligrafica

Internetul a obligat marketerii sa invete lucruri noi, sa se adapteze si sa isi foloseasca abilitatile intr-un nou spatiu. In cel virtual. Au trecut de la promovarea clientilor in ziare si reviste tiparite, la publicatii si platforme online.

Altii au invatat si au creat noi parghii si posibilitati prin care sa ajute firmele din portofoliul lor sa vanda mai mult si sa isi consolideze brandul si prezenta in online.

In timp ce unele tipografii au invatat sa raspunda provocarilor aparute ca urmare a dezvoltarii internetului, multe dintre acestea abia reusesc sa inteleaga importanta alinierii afacerii lor acestei tendinte. Totusi, daca urmaresti zona online si intelegi ce se intampla poti observa ca tot mai multe firme stiu deja sa foloseasca acest avantaj in beneficiul propriu. Au urcat in trenul acesta. Au prins expresul online, ca sa folosesc o metafora.

Acestia folosesc aceste instrumente pentru a-si anunta prezenta/existenta, pentru cresterea vanzarilor, marketarea ofertelor, atuu-rilor tehnice cat si doar pentru mentinerea imaginii publice in online.

Sa ne lamurim. Promovarea online nu inseamna sa ai un website si sa astepti sa ploua cu comenzi si sa te laude clientii. Nici vorba. 

Exista mai multe parghii care impreuna, pot influenta cresterea vanzarilor si a increderii in produsele si serviciile unei companii. Un singur canal de promovare nu este suficient pentru a atrage atentia potentialilor clienti.

Acum exista multe posibilitati de promovare eficienta si chiar siteul acela, daca exista, trebuie sa fie promovat.

Noi ne-am propus ca pe viitor sa scriem aici articole educative despre acest subiect si cum putem sa exploatam la maxim tot ceea ce tehnologia actuala ne pune la dispozitie, uneori chiar gratuit. Vom studia si comenta ce e bine si ce e rau la marketingul din industria poligrafica.

Vrem sa impartasim din experientele fericite sau triste ale multor companii, si sa contribuim la aceasta comunitate cu articole de specialitate, scrise de noi si de catre parteneri cu care lucram la diferite proiecte.

Misiunea noastra pe Tipo Blog este aceea de a educa, motiva si incuraja tipografiile si companiile din domenii conexe, in special pe cele care nu au reusit inca, sa se adapteze la noile provocari si la posibilitati existente in secolul 21.

Firma mica sau mare, fiecare trebuie sa profite de toate posibilitatile existente astazi, multe dintre acestea fiind ieftine, unele chiar gratuite.

Autor, Vasile Nemeș

Business Consultant & Leadership Strategist

Senior Project Manager & Writer  la www.tipoghid.ro

  • Aveti de spus o frumoasa poveste tipografica?
  • Doriti consultanta pentru dezvoltarea afacerii dvs?
  • Doriti sa va promovati eficient produsele si serviciile?

Imi puteți scrie la email: info@tipoghid.ro


Lasa un comentariu

Back to Top